۱۳۸۸ مرداد ۳۱, شنبه

احمدی نژاد دکتر لنکرانی را هلو دانست!!!!!!!!

Posted on/at ۳:۲۵ by پریچهر

پنجشنبه شب وقتی ا.ن حرف می زد با، بابا نشستیم پای تلویزیون تا یه برنامه طنز تماشا کنیم ولی اصلا انتظار نداشتیم برنامه این قدر خنده دار باشه،دمشون گرم واقعا برای خندوندن مردم خیلی زحمت میکشن.
با اینکه خودم با گوش های خودم شنیدم که گفت دکتر لنکرانی مثله هلو هست بازم باورم نشده بود که این حرف رو از کسی که عنوان رئیس جمهور یک کشور رو یدک میکشه شنیدم تا اینکه در وبلاگ یکی از دوستان دیدم که نوشته ا.ن گفته لنکرانی مثله هلوه و بعدشم در گویا نیوز دیدم که نوشته احمدی نژاد دکتر لنکرانی را هلو دانست پس باور کردم که واقعا این حرفا رو شنیدم و نه اشتباه کردم و نه خواب دیدم.

حالا چرا ا.ن دکتر رو هلو دونسته؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شاید چشماش یا شایدم گیرنده های بیناییش در مغزش مشکل پیدا کردن که این همه مشکل بینایی پیدا کرده و مشکلات رو نمی بینه و یا وقتی به کسی نگاه می کنه اونو شبیه میوه می بینه
شایدم مثله فیلم جویندگان طلای چارلی چاپلین که طرف اونقدر گرسنه بود که طرف مقابل رو یه مرغ چاقو چله می دید ا.ن هم وقتی دکترو می دیده اونقدر گرسنه بوده که تصور کرده دکتر هلوه
با این اوضاع بعید نیست فردا پس فردا از زبان ا.ن القاب میوه ای رو برای دیگر وزاری بر کنار شده بشنویم مثلا ممکنه بیاد بگه محسنی اژه ای شلغمه
دولت نهم دولت میوه و سفی جات و کلا محصولات کشاورزی بوده بی خود نبود که مردم می گفتن دولت سیب زمینی نمی خوایم مردم یه چیزی می دونند که یه چیزی میگن دیگه
دولت دهم هم همین طور خواهد بود و لقب دولت برگ چغندر را به خود اختصاص خواهد داد

دایره المعارف هلویی

کاربرد هلو و سیب زمینی و برگ چغندر و... در مکان های مختلف
در مغازه میوه فروشی:
آقا لنکرانی کلیویی چند؟ ببخشید آقا یه کیلو لنکرانی می خواستم
آقا 2 کیلو هم دولت نهم می خواستم
آقا مگه من اینجا دولت دهمم که اصلا به حرفم توجه نمی کنی همش مشتری های دیگه رو راه میندازی
در ادارت:
فلانی هلو شد
رئیسم تو این اداره دولت دهمه
در مهمانی:
کسی داره پشت سر کسی که ازش خوشش نمیاد حرف می زنه
ایشششششششششششش نگو فلانی مثله هلوه حالم به هم می خوره ازش
وقتی کسی از کسی خوشش اومده:
وای چقد لنکرانی جیگر می خوام بخورمت


پی نوشت:

توجه داشته باشید که در این دولت واژه هلو می تواند مترادف واژه های زیر باشد
لنکرانی، برکناری، بیزاری
و واژه سیب زمینی مترادف دولت نهم
و واژه برگ چغندر مترادف دولت دهم است.
فعلا از این قسمت حرفاش میگذرم که گفت در 50 نفر از 313 یار امام زمان (عج) زن هستند تازه با این وجود بعضی از زنان معترض هستند چرا 50 تا؟که امام جمعه مشهد یکی از حامیانش در جوابش گفته شایعه اطراف امام زمان(عج) زیاده اما در همه روایات پیرامون این موضوع اومده که این 313 نفر همه مرد هستن و باید در این زمینه به علما مراجعه کرد.

26 نظرات:

خاكستر گفت...

سلام عزيز
راستش ما پسر به كسي ميگيم هلو كه خيلي تو دل برو باشه...نميدونم شايد منظورش اين بوده و شايدم روي لنكراني نظر داره...خدا به لنكراني رحم كنه كه اگه بازداشت بشه معلوم نيست چي ميشه....
من آپم
سر بزني خوشحال ميشم...
به اميد ازادي سبز...

ناشناس گفت...

حديث قدسي: (( اي كساني كه ايمان آورديد مبادا وقت خود را با ديدن تمثال نحس و كلام نكبت بار ا.ن در آخرالزمان تلف كنيد كه در اينصورت از زيانبارترين انسانهائيد))

ناخنک گفت...

احتمالا لنکرانی هم میخوان ببرن کهریزک...
در ضمن لطفا از لغت دولت دهم استفاده نکن بگو دولت 9 + 1
این دولت و رئیسش و فرمانده اش غیر قانونیه یادتون باشه

سعید1988 گفت...

خوراک خندمون جور شد 1000% مطمئن شو که درست شنیدی چون خیلی از دوستام شنیدن
مرسی خبرم کردی

4 باغ گفت...

سلام
احتمالا پيشواز رفته بوده، هنوز افطار نكرده بوده!
به نظرت مصباح چي ميشه؟! بنظر من ميشه درخت ميوه! شايدم خود ميوه فروش!

4 باغ گفت...

سلام
احتمالا پيشواز رفته بوده، هنوز افطار نكرده بوده!
به نظرت مصباح چي ميشه؟! بنظر من ميشه درخت ميوه! شايدم خود ميوه فروش!

مرگ بر ديكتاتور گفت...

سلام،
به خدا يه چيزيش ميشه! من وقتي شنيدم باورم نشد. واقعا دلم به حال خودمون سوخت با اين رييس جمهور قلابيمون! يك بار نشد بشينه مثل آدم حرف بزنه.
تازه قبلش گفت علاقه ويژه شخصي خاصي به ايشون داره و آدم مي خواهد بخوره اين جوون مومن رو!!!

3tare گفت...

سلام ...

واقعا معذرت میخوام که زود نیومدم. x_x وقتی دارم آپ می کنم، همش وسواس دارم. هی مینوسم، هی پاک میکنم. شکل میذارم، بر میدارم. رنگی می نویسم، سیاه می کنم و کلی چیزای دیگه. هر کدوم اینا دست کم 5 بار انجام میشه. اینه که یه 7 روزی طول میکشه تا پست بذارم. تازه وقتی همه چی درست میشه یهو کامی قاط میزنه همه چی پاک میشه و از اول... )X~ با این حساب موقع بار گذاری وبلاگ به هیچ کار دیگه ای نمی رسم.

راستی چرا اینجا از این آدمکا نداره؟ باید شکلای این طوری بذارم. )-]

واااااای. این هلو عجب سوتی بود. ما هم کلی خندیدیم. من اگه جای لنکرانی بودم از فرط خجالت فرم استعفا و بازنشستگی و از کار افتادگی و بهشت زهرا رو با هم پر می کردم.

ولی نه... راستی کدومشون باید خجالت بکشن؟ لنکرانی یا احمدی نژاد؟
اینجا دو فرض وارده.
1) اگه لنکرانی مثل من باشه خجالت میکشه و فرآیندی که تو پاراگراف بالا گفتم و انجام میده. ولی اگه مثل ا.ن. باشه که ...
2) ولی عقل مورچه هم میگه که ا.ن. باید خجالت بکشه.

چقدر حرف زدم. خیلی چیزای دیگه هم دارم بگم. از باقی میوه ها. هر کدومشونو فکر کنی یه شباهتی به میوه ها و صیفی جات دارن. بیچاره میوه ها.اگه مزرعه ها همشون خشک شدن تعجبی نداره بیچاره میوه ها از غصه دق کردن.

ولی واسه علی آبادی میوه خاصی به ذهنم نمیرسه. آچار فرانسه به ذهنم میرسه. آخه تربیت بدنی و وزارت نیرو چه ربطی به هم دارن؟
آهااان فهمیدم ا.ن. چه ارتباطی بین تربیت بدنی و وزارت نیرو پیدا کرده. احتمالا فکر کرده واحد نیرو تو وزنه برداری و وزارت کشور با هم یکی اند.!!!

فکر کنم نظرم دیر کردمو جبران کرد.

C.U. soon

sara گفت...

راجع به ÷ست بعدی اگه مطلبی به نظرت می رسه و مایلی بنویس و بذار تو ادامه ی مطلبت...اعلام کن که ایا مایلی یا نه...فعلا

خاكستر گفت...

سلام دوست خوبم

ما میخوایم در یه حرکت گروهی در برخی از زمانها بعنوان نشان دادن کار گروهی خودمان اقدام به گذاشتن یک پست مشترک کنیم اگه با این نظر موافقی منو بی خبر نذار...
به امید ازادی سبز...

امي تيس گفت...

سلام
اگه بهش اعتماد داري قطعا مشكلي پيش نمياد.
از IE استفاده مي كني؟!
راستي اين داداشمون واسه تو ديگه نظر گذاشته؟! حوصله جفتمون سر رفته! انگاري نيست!!
گل گفتي! بلدم نيست چجور سمپي بزنه كه كرم نزنه تا خريدار داشته باشه!
تاسف!

خاكستر گفت...

سلام دوست عزیز
آپ کردم بیا و ببین و نظر خودتو در چنین شرایطی برام به یادگار بذار...


""نامه 293 روزنامه نگار: در برابر وضع موجود یا امروز متحد شوید یاهیچ وقت""

منتظرتم...
به امید ازادی سبز...[گل]

نوجوون رو به جونی گفت...

یار خیابانی من // با من وهم رأی منی// در زیر باتوم و چماق// یاور و همراه منی// گم شده رأی من و تو// تو انتخابات سیاه// دشمن خاشاک و خسند// بسیج و ناجا و سپاه// زنجیر و چاقو می کنه// صورت و زخمی و کبود// چشم داره عادت میکنه// به گاز اشک آور و دود// رأی من و تو نتونست// زنجیر ها رو پاره کنه// مشت گره کرده ما// میهن آزاد می کنه

خاکستر گفت...

بازم سلام
ممن میدونم توی بلاگفا اولین پست مشترک رو گذاشتم...
اگه به چند تا پست فبلی نگاه کنی میبینیش...
از همکاریت ممنونم...اگه میتونی به دوستای دیگه هم خبر بده به ما ملحق بشن...
به امید ازادی سبز

sara گفت...

be roozam

خاکستر گفت...

حتما بهت خبر میدم
به من گفتن سر گروه بشم توی این حرکت!!!!!!!!!!!!!!!

man گفت...

مگه دولت دهم هم وجود داره؟من كه به رسميت نميشناسيم.اين روزها كسي دولت دهم نميشناسه شما چه طور؟
فردا پس فردا طالبي هنودنش هم در مياد.منتظر باشيد.خيار چنبل گوجه گيلس گلابي مشايي...

فاطمه گفت...

واقعا ديگه درمونده شديم مثه لات سر كوچه حرف ميزنه !!
هيچي كه نداره كاش لااقل يكم ادب و تربيت داشت ! در ضمن ديگه اصلا به گوشات شك نكن..اون هست كه بلد نيس حرف بزنه و گرنه ما درست ميشنويم !!

3tare گفت...

س ل ا م ...

آره موافقم. باید چی کار کنم؟

سعید1988 گفت...

تو بلگفا یه مقدار ناجوره پست مشترک بزارم تو بلاگر می زارم

4 باغ گفت...

سلام
يعني ... يعني چي؟! من با همه جور اتحادي موافقم ولي نفهميدم كه چيكار بايد كرد؟!
يعني بايد همزمان توي وبلاگامون پست بذاريم؟؟؟؟؟

مسافر گفت...

با درود برشما


مشگلی نیست که با یاران سر جان هم قسم گشتن

برای دوستان جانی زجان خویش بگذشتن

والا دوستان نانی وزبانی کردند تعارف

برایم
مشگلی نیست که با یاران سر جان هم قسم گشتن

آماده گفتار دردم وبا شما در مسیر رهائی بخش

سام گفت...

سلام دوست خوبم
چکونه سقوط نکنیم.
طنزی به قلم سید ابراهیم نبوی... [گل]

امي تيس گفت...

سلام
خوبه! هستم!
تهديد! تهديد به چي؟!

خاكستر گفت...

سلام دوست عزيز
مرسي كه به من سر زدي و نظر زيباتو برام به يادگار گذاشتي
شما هرچقدر دوست داريد صحبت كنيد مشكلي نيست كه!!!!!!
تازه من خوشحالم ميشم...

به اميد ازادي سبز...

نیلوفر سبز گفت...

اين مردك هنوز در شوق نتيجه تقلب كه خود را با كمال ناباوري مجددا رئیس جمهور مي بيند بطور كلي از حالت

رواني بو دن به مرحله ديوانگي رسيده است.نياز به درمان داره .هر چي سريعتر بايد درمان بشه و گر نه كسي كه

رييس جمهور باشه اينجوري چرت و پرت نميگه وبه وزير بهداشت نميگه-مثل هلو ميمونه وبايد ان را خورد.